Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte využívaním cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako cookies používame a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

22.5.2018 04:21

Asistent/ka člena predstavenstva

Náplň práce

Vašou úlohou bude komplexné zastrešenie chodu kancelárie predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa, medzi najdôležitejšie činnosti patrí:

  • vykonávanie administratívnych prác v súvislosti s organizáciou sekretariátu predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa
  • koordinácia činnosti s inými sekretariátmi, organizačnými útvarmi
  • organizovanie pracovného kalendára, stretnutí a zasadnutí predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa, prípadne členov predstavenstva a manažérov
  • zastupovanie asistenta predstavenstva v prípade neprítomnosti
  • zabezpečovanie občerstvenia

Iné výhody

Finančné benefity:

· V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania
· Minimálna nástupná mzda: 1100 € brutto pri plnom úväzku
· Fixný pozičný príplatok platný od začiatku pracovného pomeru
· Atraktívny bonusový systém

Ďalšie benefity:
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Extra dovolenka za každý odpracovaný rok

Vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Nie

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1100 € brutto pri plnom úväzku.dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požadované znalosti

  • Anglický jazyk-aktívne

Doplňujúce požiadavky

  • aktívna znalosť anglického jazyka
  • skúsenosti na asistentskej pozícii
  • veľmi dobrá znalosť práce s MS Office
  • veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
  • príjemné a profesionálne vystupovanie
  • vhodná miera empatie ale i asertivity
  • proaktívny prístup
  • pozitívne myslenie
  • spoľahlivosť