Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

22.2.2019 03:13

Event manager pre oblasť internej komunikácie

Náplň práce

Stručný opis:
Organizovanie prípravy a priebehu pracovných, spoločenských a iných akcií pre interných klientov a zabezpečovanie špeciálnych projektov. Podpora napĺňania strategických cieľov banky prostredníctvom eventov a internej komunikácie.

Pracovné úlohy a zodpovednosti:

  • podpora napĺňania cieľov banky prostredníctvom interných eventov
  • tvorba rozpočtov pre interné eventy
  • tvorba scenárov interných eventov, zadaní pre externé agentúry v súlade s očakávaniami interných klientov a v súlade so stratégiou banky
  • zodpovednosť za prípravu, priebeh a vyhodnotenie interných eventov v súlade so stanoveným rozpočtom, riadenie eventov „end to end“
  • negociácia podmienok, uzatváranie objednávok a pripomienkovanie zmlúv s dodávateľmi pred konaním akcie, spolupráca s útvarmi centrálneho obstarávania a riadenia nákladov
  • účasť na interných eventoch banky
  • vyhodnotenie akcií a návrh konceptu eventov v zmysle očakávaných cieľov
  • kompletné zabezpečenie a zodpovednosť za prípravu a priebeh špeciálnych projektov a eventov
  • príprava materiálov súvisiacich s eventami
  • komunikácia s manažmentom banky, internými klientami a externými partnermi – dodávateľmi a agentúrami

Iné výhody

Ďalšie benefity:

  • Príjemné pracovné prostredie a milý tím spolupracovníkov
  • Možnosť sebarealizácie a osobného rastu
  • Kvalitný systém vzdelávania a školení
  • Motivujúce finančné ohodnotenie
  • Zamestnanecké výhody (zvýhodnené využívanie produktov banky)
  • Príspevok do 3. piliera
  • Dni dovolenky navyše s programom Dovolenka PLUS

Vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské vzdelanie
  • vyššie vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Nezáleží

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1200 € brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

  • kreativita
  • inovatívny pohľad na event management
  • precíznosť a spoľahlivosť
  • výborná slovenčina a pravopis
  • skúsenosť s organizáciou a produkciou eventov
  • orientácia na spokojnosť interného klienta a focus na výsledky
  • samostatnosť a pohotové riešenie vzniknutých situácií
  • schopnosť pracovať efektívne aj v stresovej situácii
  • zmysel pre detail
  • plánovanie a predvídanie
  • skvelé komunikačné a organizačné zručnosti v rámci teamu, dovnútra banky a aj s externými dodávateľmi
  • flexibilita, dobrý time management
  • schopnosť a chuť učiť sa nové veci