Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

20.3.2019 01:45

Poradca klienta DIALOG LIVE Nitra

Náplň práce

Pracujte s najmodernejšími technológiami v najinovatívnejšej banke na Slovensku!
V Tatra banke dávame našim klientom možnosť prístupu k produktom a službám aj bez toho, aby museli prísť osobne na pobočku. Vďaka mobilnému telefónu sme im neustále k dispozícii a banku majú na dosah ruky. Pridajte sa k najlepším a staňte sa nositeľom komfortu, rýchlosti a kvalitných služieb pre našich klientov. Uľahčíte im tak život a spolu s nami budete aj vy meniť svet moderného bankovníctva.

Čo bude náplňou vašej práce?

  • telefonické zabezpečenie kvalitného poradenstva a odbornej podpory klientov
  • poskytovanie referencií na predaj klientom
  • partnerstvo pre klientov vo svete financií, bankovníctva
  • sprevádzanie klienta v aktívnom využívaní inovácií v bankovníctve
  • aktívne vyhľadávanie nových predajných príležitostí
  • hľadanie efektívnych riešení pre klientov

Iné výhody

Benefity:
· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Dovolenka PLUS

Vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské vzdelanie
  • vyššie vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Áno

Miesto výkonu práce

  • Nitra

Ponúkaný plat

Nástupná mzda 700 € brutto pri plnom úväzku Prvé možné prehodnotenie po adaptačnej dobe Atraktívny provízny systém

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

  • príjemné vystupovanie
  • komunikatívnosť
  • bezchybný verbálny prejav
  • samostatnosť, zodpovednosť
  • časová flexibilita, ochota pracovať na zmeny
  • znalosť cudzieho jazyka - anglický, nemecký, maďarský - výhodou
  • skúsenosť s prácou v call centre alebo s predajom produktov - výhodou
  • pokročilá schopnosť práce s MS Office