Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

20.9.2019 23:04

Reporting špecialista

Náplň práce

Zaujímavá pozícia na korporátnom bankovníctve.

Tatra banka je dlhodobo najúspešnejšou korporátnou bankou na Slovensku. Chceš vedieť, čo sa skrýva za jej úspechom vo firemnom biznise? Bavilo by ťa komunikovať s kolegami priamo z biznisu, poskytovať im podporu pri ich obchodných aktivitách a následne vyhodnocovať ich úspešnosť? Bavia ťa čísla? Rád pracuješ s tabuľkami (napr. excel) a každá ďalšia technológia na spracovanie údajov je pre teba výzvou? Chceš sa rozvíjať a začať pracovať na svojom profesnom raste? Ak áno, pozícia Reporting špecialista môže byť pre teba vstupenkou do biznis analytického sveta.

Reporting špecialista je pozícia na Oddelení podpory predaja firemného obchodu. Oddelenie sa zaoberá dátovou a analytickou podporou pracovníkov firemných segmentov. Denná práca pozostáva z prípravy a spracovania dát a reportov. Ide aj o mapovanie a spájanie mnohých dátových zdrojov banky s cieľom zistiť a vysvetliť rôzne ukazovatele a obchodné výsledky. Pri práci sa naučíš používať nástroje ako Access, Cognos, MSSQL, Power BI, SharePoint atď. Súčasťou pracovnej náplne sú aj diskusie s pracovníkmi nie len firemného biznisu, ale aj ostatných útvarov banky.

V prípade, že tvoja znalosť Excelu je na solídnej úrovni, nemáš so základnou angličtinou problémy, máš chuť sa naučiť nové veci a zaradiť sa do mladého dynamického kolektívu, neváhaj sa k nám pridať.

Iné výhody

Na tejto pozícii získate veľmi dobrý prehľad o fungovaní korporátnych útvarov a korporátneho bankovníctva celkom.

Vzdelanie

  • vysokoškolské vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Áno

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 950 € brutto pri plnom úväzku.dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

  • komunikačné zručnosti
  • schopnosť spájať súvislosti a pochopiť komplexnejšiu úlohu
  • znalosť MS Excel, PowerPoint, Sharepoint
  • trpezlivosť a orientácia na klienta