Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

20.3.2019 02:45

Podpora pre Akvizičnú pobočku

Náplň práce

Pracujte s najmodernejšími technológiami v najinovatívnejšej banke na Slovensku!
V Tatra banke dávame našim klientom možnosť prístupu k produktom a službám aj bez toho, aby museli prísť osobne na pobočku. Vďaka mobilnému telefónu sme im neustále k dispozícii a banku majú na dosah ruky. Pridajte sa k najlepším a staňte sa nositeľom komfortu, rýchlosti a kvalitných služieb pre našich klientov. Uľahčíte im tak život a spolu s nami budete aj vy meniť svet moderného bankovníctva.

Čo bude náplňou vašej práce?

  • dohadovanie stretnutí Akvizičným bankárom v rámci celého Slovenska ( nie predaj cez telefón )
  • vyhľadávanie potenciálnych klientov z interných a externých databáz
  • denné reportovanie stavu zadaných úloh
  • riadenie kalendáru Akvizičných bankárov

Iné výhody

· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Dovolenka PLUS

Vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské vzdelanie
  • vyššie vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Áno

Miesto výkonu práce

  • Košice

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 750€ brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

· príjemné vystupovanie
· komunikatívnosť
· samostatnosť, zodpovednosť
· časová flexibilita,
· znalosť cudzieho jazyka - anglický
· skúsenosť s prácou v call centre alebo s predajom produktov - výhodou
· schopnosť práce s MS Office