Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

20.9.2019 22:44

Vedúci teamu Operations

Náplň práce

Teamleader operations na registratúrnom stredisku
Riadenie komplexného zabezpečenia služieb v oblasti predarchívnej starostlivosti a registratúrneho strediska v súlade s celkovou stratégiou banky alebo dcérskej spoločnosti:
Zodpovedá za:

  • správnosť, kompletnosť a včasnosť spracovania agendy, plnenie úloh vyplývajúcich z činnosti tímu,
  • organizovanie práce, sledovanie a vyhodnocovanie výkonnosti, kontrolu výsledkov jednotlivých zamestnancov
  • Optimalizáciu procesov na registratúrnom stredisku
  • riadenie výkonu zvereného tímu
    V oblasti rozvoja zamestnancov:
  • participuje v procese prípravy a adaptácie nových pracovníkov, identifikuje vzdelávacie potreby zamestnancov,
  • realizuje pravidelné individuálne koučingové rozhovory s členmi tímu, informuje vedúceho oddelenia o výsledkoch rozhovorov, poskytuje pravidelnú rozvojovú spätnú väzbu

Iné výhody

K finančným benefitom patrí:

  • zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
  • príspevok na zdravie
  • príspevok do 3. piliera
  • dni dovolenky na navyše s programom - Dovolenka PLUS
  • pohyblivá pracovná doba
  • príspevok počas PN
  • a iné

Vzdelanie

  • úplné stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Nie

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1 500€ brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

skúsenosť s riadením tímov – výhodou
skúsenosti v oblasti registratúry - podmienkou