Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

21.4.2019 02:32

Odborná asistentka pre člena predstavenstva zodpovedného za retail

Náplň práce

Pracovná príležitosť pre aktívneho človeka s koordinačnými zručnosťami. Ide o nadštandardnú asistentskú pozíciu s vysokou mierou samostatnosti. Kľúčovými úlohami je podpora manažérskeho tímu vo všetkých oblastiach riadenia siete pobočiek ako sú:

  • organizačné zabezpečovanie porád, rokovaní, stretnutí a workshopov
  • príprava podkladov, prezentácií a materiálneho vybavenia sekretariátu
  • spracovávanie štatistík a príprava pravidelných reportov
  • administratívna a organizačná činnosť súvisiaca s prevádzkou sekretariátu
  • organizácia kalendára nadriadeného
  • spolupráca s inými útvarmi banky
  • zodpovednosť za evidenciu korešpondencie

    Vhodným kandidátom je skúsený pracovník z retailovej siete.

Iné výhody

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1100€ brutto pri plnom úväzku.

· Príležitosť byť súčasťou silnej a úspešnej banky
· Možnosť stáť pri zrode bankových inovácií
· Atraktívne kariérne príležitosti
· Kvalitný odborný a osobnostný rozvoj
· Možnost rotácií v rámcí RB Group
· Práca so skúsenými lídrami
· Zvýhodnenia na produktoch Tatra banky – balík služieb Tatra personal, úvery, zmenárenské služby
· Motivačné ohodnotenie
· Príspevok na zdravotnú starostlivosť
· Príspevok na DDS
· Flexibilný pracovný čas

Vzdelanie

  • vysokoškolské vzdelanie
  • vyššie vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Nie

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 1100€ brutto pri plnom úväzku.

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Doplňujúce požiadavky

  • prax v retailovej sieti veľmi vítaná
  • výborná znalosť Excelu
  • príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, samostatnosť
  • organizačné schopnosti, dôslednosť a presnosť
  • anglický jazyk (minimálna úroveň B2)