Tieto stránky využívajú cookies. Ich ďalším používaním súhlasíte s využívaním cookies.  Prečítajte si informácie o tom, ako sú cookies používané a ako ich používanie môžete odmietnuť nastavením svojho internetového prehliadača.

Tatra banka

21.4.2019 02:41

Risk analytik operačného rizika

Náplň práce

  • zber operačných strát, kontrola správnosti, včasnosti a kompletnosti ich zadania
  • správa databázy operačných strát
  • manažment uživateľov, organizačnej štruktúry, rekonciliácia operačných strát na systémy banky (účtovníctvo a iné)
  • zaškolovanie a podpora pre zadávateľov operačných strát v biznis líniách banky
  • reporting operačných strát, key risk indicators z dát dodaných ostatnými oddeleniami, participácia na vypracovaní a tvorbe scenárov operačných udalost
  • tvorba reportov pre manažment, TB, NBS, RBI a externého audítora v oblasti operačného rizika a kreditného fraudu
  • podpora vnútorného kontrolného systému pri analýze a dokumentácii procesov

Iné výhody

Ponúkame:

  • spoznanie fungovania banky a jej procesov cross všetky oblasti (retail, corporate, finance, operations, IT) s prihliadnutím na riadenie operačneho rizika
  • prácu v silnej spoločnosti s inovatívnym prístupom
  • kompletné zaškolenie do produktov a procesov banky
  • príležitosti pracovať s veľmi zaujímavou klientelou
  • zaujímavé ohodnotenie adekvátne výkonu

    Naše nefinančné benefity zahŕňajú:
  • neustále zvyšovanie kvalifikácie
  • možnosti kariérneho rastu
  • prácu pod vedením skúsených lídrov
  • flexibilný pracovný čas

    K finančným benefitom patrí:
  • zvýhodnené úrokové sadzby produktov Tatrabanky
  • príspevok na zdravie
  • príspevok do 3. piliera
  • dni dovolenky na navyše s programom Dovolenka PLUS

Vzdelanie

  • vysokoškolské vzdelanie

Vhodné pre absolventa

Áno

Miesto výkonu práce

  • Bratislava

Ponúkaný plat

V tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Je závislá od skúseností a seniority kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda: 1100€ brutto pri plnom úväzku

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požadované znalosti

  • Anglický jazyk-aktívne
  • Microsoft Excel-pokročilý
  • Microsoft Outlook-základy
  • Microsoft Powerpoint-pokročilý

Doplňujúce požiadavky

  • schopnosť spájať si súvislosti a chápať kontext
  • schopnosť rýchlo sa učiť
  • zvedavosť, dôslednosť a zmysel pre detail
  • komunikatívnosť, samostatnosť a proaktívny prístup
  • aktívna znalosť AJ na úrovni B1/B2